Wat levert ons onderwijs uw kind op?

Ons onderwijs levert uw kind veel op! Door onze manier van werken geven we uw kind belangrijke vaardigheden mee voor het vervolgonderwijs en voor de rest van zijn of haar leven: plannen, prioriteiten stellen, hulp vragen, kritisch denken, onderzoeken, evalueren en bijsturen, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen.

Bovendien doen we zoveel mogelijk recht aan de verschillen tussen leerlingen, waardoor ze beter uit de verf komen en lekkerder in hun vel zitten. Er is ruimte voor verschillen in ontwikkeling, voor creativiteit en eigen inbreng, maar ook ruimte om tegemoet te komen aan de bewegingsbehoefte van sommige kinderen (bijvoorbeeld door het gebruik van statafels).

Kortom, wij geloven dat kinderen die lekker in hun vel zitten en vertrouwen hebben in zichzelf en anderen, meer leren, beter in staat zijn om problemen op te lossen en zich over het algemeen makkelijker staande houden in het leven.