Ziekte en afmelding

Mocht uw zoon of dochter ziek zijn, dan vinden we het fijn als u dit ‘s ochtends vóór schooltijd doorgeeft. U kunt ons tussen 8.00 uur en 8.30 uur bellen op 053-4319598.

Zodra uw kind beter is, kijken we wat hij of zij gemist heeft en hoe we dat oplossen. Als de ziekte langer duurt, kijken we samen met u of het mogelijk is dat uw kind (een deel van) zijn of haar schoolwerk thuis doet.

Als uw kind tijdens de schooldag ziek wordt, nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Afspraken bij de dokter of tandarts
Wanneer u met uw kind naar de dokter of de tandarts gaat, vinden wij het prettig dat dit zoveel mogelijk buiten schooltijd gebeurt. Ook voor uw kind is dit fijn, want dan hoeft hij of zij de volgende dag niets in te halen. Als het niet lukt om de afspraak buiten schooltijd te plannen, kunt u natuurlijk onder schooltijd gaan.

Als er op school iets gebeurt waardoor uw kind naar de dokter of tandarts moet, nemen we altijd eerst contact met u op. Als we u niet kunnen bereiken, bellen we gelijk met de arts. Daarom is het belangrijk dat we de juiste gegevens van uw huisarts en tandarts hebben en dat u wijzigingen hierin gelijk doorgeeft.